Coaching met Erendiz Ates.

Erendiz Ates is met meer dan 10 jaar ervaring een zeer geschikte coach.

Wie is Erendiz Ates?

Erendiz Ates is een gecertificeerde coach met meer dan 10 jaar ervaring. Hij is de drijvende kracht achter zakelijke successen op sociale media.

Als medezaakvoerder van AZ-Solutions en LinkedIn -ambassadeur in België, laat hij zorgondernemers en praktijken floreren met een doordachte LinkedIn-strategie en social selling/recruiting.

Met persoonlijke coaching, fungeert Erendiz als strategisch consultant voor meer dan 300 bedrijven en 1500 individuen uit uiteenlopende sectoren die al geprofiteerd hebben van zijn strategische begeleiding.

Coachingsessie door Erendiz Ates

Waarom een coachingsessie volgen?

Ook voor de zorgpraktijken wordt een sterke aanwezigheid op de juiste sociale media kanalen steeds essentiëler.

Door slimmer actief aanwezig en zichtbaar te zijn op platformen zoals Instagram, Facebook,Google Business, … kun je op een authentieke manier in contact komen met je doelgroep en trouwe volgers genereren.

Het opbouwen van relaties en vertrouwen is nu meer dan ooit de basis voor groei en succes. Door een duurzame en haalbare inzet van sociale media kun je niet alleen de loyaliteit vergroten en je professionaliteit online laten zien, maar zul je ook nieuwe cliënten aantrekken en je onderscheiden.

Wat houdt een coachingsessie juist in?

Dit coachingstraject is zeer praktisch gericht en stimuleert je om kritisch na te denken door middel van relevante cases en oefeningen. Op basis van een ‘customer journey’ ontdekken we hoe je jouw doelpubliek op een boeiende en betekenisvolle manier kunt begeleiden doorheen elke fase van hun interactie met jouw praktijk, zowel online als offline.

Een persoonlijke aanpak, wederzijds vertrouwen en samen groeien zijn de drie belangrijkste kernwaarden van dit traject.

Hoe gaan we te werk?

Op basis van een voorbereidende meeting kunnen we samen stap voor stap de fundamenten voor een sterk sociale media marketingtraject uitzetten. Het groeitraject steunt op vier pijlers: INCA. Op deze manier kun je op een consistente en gestructureerde wijze duurzaam werken aan een sociale media strategie.
INCA model

Er zijn meerdere modules waarmee we aan de slag kunnen gaan. We kunnen samen gericht afstemmen welke accenten, volgorde en prio’s we vastleggen.  

Mogelijke pistes die we kunnen verkennen:

Sociale media strategie:
Google Business & Youtube
Facebook &Instagram
LinkedIn

Vragen? Laat het ons weten.

Neem contact op
Contacteer-ons